Gisela Hagemann StiftungSTIFTUNG

Frau Gisela Hagemann - die Stifterin - verstarb am 31. August 2009. In ihrem Testament hat sie verfügt, dass ihr Vermögen in eine Stiftung für Querschnittsgelähmte überführt wird. Der Nachlass setzte sich aus dem Betriebsgrundstück Fa. Hagemann Gerüstbau, diversen Mehrfamilienhäusern primär am Schützenwall, Wertpapieren sowie Kontoguthaben zusammen. Am 15 Juni 2010 hat der Vorstand der Stiftung den Nachlass von dem Nachlasspfleger übernommen. Die konstituierende Sitzung fand am 15. Juli 2010 statt.

OVERVIEW

The website gisela-hagemann-stiftung.de presently has an average traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have crawled nine pages within the web page gisela-hagemann-stiftung.de and found three websites associating themselves with gisela-hagemann-stiftung.de.

GISELA-HAGEMANN-STIFTUNG.DE TRAFFIC

The website gisela-hagemann-stiftung.de is seeing fluctuating levels of traffic for the whole of the year.
Traffic for gisela-hagemann-stiftung.de

Traffic ranking (by month) for gisela-hagemann-stiftung.de

Traffic ranking by day of the week for gisela-hagemann-stiftung.de

LINKS TO GISELA-HAGEMANN-STIFTUNG.DE

Mehdorn Consilium - Prof. Dr. med. H. Maximilian Mehdorn, Kiel

Ich möchte Ihnen mit meiner langjährigen Erfahrung und umfassenden Kompetenz helfen bei Ihren Problemen und Sorgen rund um Ihr Nervensystem Kopf und Rücken. Hirntumoren Erkennung operative Therapie weitere Therapie und Nachsorge. Bewegungsstörungen wie Parkinson operative Therapie. Biete ich an zu Fragen rund um die Neurochirurgie, u.

WHAT DOES GISELA-HAGEMANN-STIFTUNG.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of gisela-hagemann-stiftung.de Mobile Screenshot of gisela-hagemann-stiftung.de Tablet Screenshot of gisela-hagemann-stiftung.de

GISELA-HAGEMANN-STIFTUNG.DE SERVER

I caught that a single root page on gisela-hagemann-stiftung.de took one thousand three hundred and fifty-nine milliseconds to come up. Our parsers could not discover a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider gisela-hagemann-stiftung.de not secure.
81.169.145.74

We identified that this domain is utilizing the Apache/2.2.31 (Unix) os.

Gisela Hagemann StiftungSTIFTUNG

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website has the following in the web page, "Frau Gisela Hagemann - die Stifterin - verstarb am 31." I analyzed that the web page also stated " In ihrem Testament hat sie verfügt, dass ihr Vermögen in eine Stiftung für Querschnittsgelähmte überführt wird." They also stated " Der Nachlass setzte sich aus dem Betriebsgrundstück Fa. Hagemann Gerüstbau, diversen Mehrfamilienhäusern primär am Schützenwall, Wertpapieren sowie Kontoguthaben zusammen. Am 15 Juni 2010 hat der Vorstand der Stiftung den Nachlass von dem Nachlasspfleger übernommen. Die konstituierende Sitzung fand am 15."

SEE OTHER WEB PAGES

I MET MEHDI ZAND

Monday, 7 November 2011. I Met Mehdi Zand! Hi everyone i thought i would have a try at blogging since it seems to be all the rage at the moment. Over the past year i have been hearing my younger brother talk about martial arts and this new system called Sef shin. Some of you may know of it already and the story behind it but when he told me how it all started i couldnt help but listen It seems it is. He said a new site and a new book would be coming soon which talks .

maxiscoot02s blog - thOma - Skyrock.com

Subscribe to my blog! Add this video to my blog.

pièces détachées électronique électroménager

E-shop boutique en ligne pieces detachees electromenager. Au service des entreprises et particuliers. Pièces détachées électroménager électro électronique.

Mehdi Zand In Alignment With The Stars

Mehdi Zand In Alignment With The Stars. Wednesday, 28 November 2012. Mehdi Zand In Alignment With The Stars. I have posted the article below and hope everyone enjoys it, by the way I have taken the tittle from his pose.